How can we help you?

FAQ

Produktforespørgsler

Hvor dybe er dine monterede plader?

32cm

Tilbyder du prøver/farveprøver?

Vi tilbyder i øjeblikket ikke prøver eller farveprøver. Hvis du gerne vil mærke stoffet eller se om en farve passer til dit hjem, anbefaler vi at købe et par pudebetræk. Hvis de passer og du gerne vil købe det fulde sæt kan du kontakte vores kundeserviceteam (help@linenbundle.com) for at få en kode til at kreditere pudebetrækkene fra resten af din ordre. 

Hvordan vasker jeg lagner?

Vi anbefaler at vaske ved 40c og hvis tørretumbleren gør det ved lavt

Kan jeg tørretumble disse ark?

Selvom vi anbefaler lufttørring for de bedste resultater, bør du gøre det ved lav tørretumbler


Skal de stryges?

Arkene er lette at stryge, men det er helt op til personlig præference at stryge dem. Nogle kunder foretrækker, at det mere afslappede udseende ikke giver strygning.

Er dine plader fri for giftige og skadelige kemikalier?

Ja, alle vores produkter er STANDARD 100 af OEKO-TEX® #17.HUS.08214 Hohenstein. OEKO-TEX er et verdensomspændende uafhængigt test- og certificeringssystem, der tester for skadelige stoffer der er forbudte eller reguleret ved lov. De tester også for kemikalier der vides at være sundhedsskadelige samt farvning og surhedsgrad for at beskytte sikkerheden under alle trin i produktionen.

Hvor sendes min ordre fra?

Alle vores bestillinger til det Europæiske fastland bliver i øjeblikket sendt fra vores opfyldelsescenter i Zaragoza.

Skal de vaskes før første brug?

Vores plader er alle OEKO-TEX-certificerede, hvilket betyder, at de er fri for skadelige eller giftige kemikalier, så de ikke nødvendigvis skal vaskes, men for den bedste første gangs oplevelse anbefaler vi at vaske dem! Det er dog op til dig!

Udvider i jeres udvalg af farver?

Vores produktteam tænker altid på nye ideer. Tilmeld dig vores nyhedsbrev for at blive informeret om nye produkter.

Hvordan fastgøres jeres dynebetræk?

.

Kan man købe eller betale med gavekort?

Vi sælger eller accepterer ikke gavekort i øjeblikket, desværre.

Er jeres lagener bæredygtige?

Vi er godt klar over miljøpåvirkningen af bomuldsdyrkning. Derfor arbejder vi med fabrikker der har implementeret miljøbevidste processer, såsom vandgenbrug. Da vi startede Linenbundle, gik vi ekstremt langt for at sikre, at vi kun arbejdede med virksomheder i vores forsyningskæde der betalte medarbejdere rimeligt. Vi tog alle skridt for at sikre at vi bruger etiske og bæredygtige produkter ved at bruge miljøvenligt Oeko-Tex-certificeret bomuld i vores lagener.

Sælger i valancer?

Valancer er i øjeblikket ikke en del af vores sortiment, men tilmeld dig vores nyhedsbrev for at holde dig informeret om nye produkter.

Hvilken stil er jeres pudebetræk designet efter?

Vores pudebetræk er designet i den standarde husmoder-stil. Vi tilbyder i øjeblikket ikke Oxford-stilen, men tilmeld dig vores nyhedsbrev for at holde dig informeret om nye produkter.

Pakken siger at jeg modtager fire pudebetræk, men jeg har kun mulighed for at vælge to?

Vores pudebetræk pakkes og sælges parvis. Du modtager et eller to par pudebetræk afhængigt af det sæt du vælger.

Hvilken størrelse er jeres lagener?

Du kan finde vores praktiske størrelsesguide under hvert produkt du klikker på.

Er jeres lagener lavet af satin eller percale?

Bomuldslagener kan væves med flere forskellige metoder (dvs. hvordan trådene er flettet sammen). Alle vores lagener er vævet med satin, hvilket giver dem en silkeagtig og glat følelse. Vi elsker satinvævningen fordi den føles så luksuriøs og alligevel er produktet virkeligt holdbar samt let at vaske og stryge.

Krøller jeres lagener?

I modsætning til andre sengetøjsmærker bruger vi ikke kunstige rynkefrie kemikalier i vores lagener, så derfor, ligesom alle 100% naturlige bomuldsprodukter, vil dine lagener naturligt rynke. Efter hver vask og fortsat brug vil dine lagene rynke mindre og mindre. Vi anbefaler at du lufttørrer dit sengetøj for at forhindre betydelige rynker. Hvis du foretrækker at bruge en tørretumbler, anbefaler vi at tage dine laguner ud af tørretumbleren 5 minutter tidligt og lægge dem ud fladt til at tørre.

Kan jeg bruge skyllemiddel når jeg vasker dem?

Ja, men vi anbefaler minimal brug af skyllemiddel da det kan reducere sugeevnen og åndbarheden. Hvis det er nødvendigt anbefaler vi brug af naturlige skyllemiddel.

Er jeres emballage miljøvenlig?

Vi har alle sammen modtaget en kæmpe æske med masser af unødvendig og overflydigt emballage, som fylder enormt meget i genbrugsbeholderen!

Presse- og mediehenvendelser?

Send en e-mail til help@linenbundle.com og så sører vores team for at du bliver henvendt til den rette person.

Garanti

Hvad er dækket af livstidsgarantien?

Vi yder 1 års garanti på alle vores produkter der dækker bolde, træk, rifter og flosser, forudsat at produktets plejeanvisningerne er blevet fulgt.

Jeg har et garantiproblem!

Vi yder 1 års garanti på alt vores sengetøj. Hvis dit sengetøj nogensinde kugler, trækker, river eller flosser og du har fulgt plejeinstruktionerne, skal du sende billeder samt en beskrivelse af problemet til vores kundeserviceteamet. De vil så undersøge problemet og erstatte varen gratis.

Kan jeg få en refundering i stedet for erstatning?

Vores garanti giver en gratis udskiftning af vores sengetøj hvis det nogensinde kugler, trækker, river eller flosser, og du har fulgt plejeinstruktionerne. Vi udsteder ikke refunderinger for produkter efter den almindelige 30-dages returret for ubrugte varer.

Rabatkoder og kampagner

Jeg glemte at anvende min rabatkode!

Gå aldrig glip af en god handel! Kontakt kundeservice med koden du ville bruge og hvor meget rabat du vill have modtaget, sa vi refunderer vi dig gerne forskellen.

Når jeg anvender en anden rabatkode, sletter den den første kode

Kun 1 rabatkode kan anvendes pr. Ordre. Hvis du har modtaget en anden rabatkode, men vi er i øjeblikket i salg, er du velkommen til at gemme den 2. rabatkode, indtil salgsperioden er forbi for at drage fordel af den på en fremtidig ordre

Min rabatkode virker ikke!

Øv! Send vores kundeserviceteam en besked med koden og hjemmesiden du prøver at bruge den på, så undersøger de problemet og vender tilbage til dig.

Jeg bestilte en ordre for nylig men har lige set at i har tilbud på det samme produkt?

Hvis du bestilte din ordre højst syv dage før et udsalg startede kan du kontakte kundeservice og så vil de fortælle dig hvilke muligheder du har.

Kampagner og gratis gaver.

For hver reklameperiode med gratis gaver frigiver vi yderligere ofte stillede spørgsmål, der beskriver salgsbetingelserne

Efter jeg anvendte min rabatkode faldt værdien af min ordre til under grænsen for gratis forsendelse.

Vi tilbyder gratis forsendelse på ordrer over €50. Hvis din ordre ikke længere overstiger dette beløb på grund af en rabatkode, vil der blive opkrævet et forsendelsesgebyr. For at blive kvalificeret til gratis forsendelse burde du annullere rabatkoden eller tilføje flere varer til din kurv for at sikre at din ordreværdi er over €50

Rabatvilkår

Husk at rabatkoder kun er gyldige i de angivne datoer og kan tilbagetrækkes når som helst. Der kan kun bruges en rabatkode per ordre.

Ændringer til din bestilling og administration

Jeg har bestilt den forkerte størrelse og min ordre er allerede blevet forsendt!

Det er nemt! Vent på at du modtager din ordre og send den med retur til nedenstående adresse. Kontakt derefter vores kundeserviceteam for at informere dem om den korrekte or arranger eventuel yderligere betaling. Returadresse: Linenbundle Returns, Bleckmann DC Grobbendonk Industrieweg 38C 3380, Grobbendonk Belgien Hvis din ordre ankom med DHL, skulle der være en returlabel inkluderet i æsken. Hvis din ordre ankom med SEUR bedes du kontakte kundeservice for at arrangere gratis returnering.

Jeg har bestilt den forkerte størrelse! Kan jeg stadig nå at ændre min ordre?

På grund af den hastighed vi opfylder ordrer på, har vi kun et lille tidsrum til at ændre din ordre. Hvis du lige har bestilt, bedes du kontakte vores kundeserviceteam der vil gøre deres bedste for at annullere ordren før den sendes. Ellers skal du modtage din ordre og returnere den til vores opfyldelsescenter: Linenbundle Returns, Bleckmann DC Grobbendonk Industrieweg 38C 3380, Grobbendonk Belgien

Kan jeg anmode om en hurtig levering?

Vi opfylder og leverer ordre inden for tre-fem hverdage. I øjeblikket sender vi alle ordrer inden for en hverdag.

Jeg modtog ikke en bekræftelses e -mail! Hvad skal jeg gøre?

Tjek din spam eller uønsket mail mappe. Hvis den ikke ligger der, skal du sende os en besked via vores hjemmeside så vi kan sende den til dig.

Jeg har bestilt en vare der er udsolgt!

Vi gør alt hvad vi kan for at vi har tilstrækkeligt lager til rådighed. Nogen gange løber vi tør for populære varer hvis efterspørgslen er for stor. Hvis du har bestilt et produkt der er udsolgt, burde vores hjemmeside give dig den seneste forsendelsesdato når du afgiver ordren. Denne dato er baseret på de seneste oplysninger vi har modtaget. Et medlem af vores kundeserviceteam vil derefter kontakte dig for at bekræfte at en vare i din ordre er udsolgt og informere dig om at resten af din ordre sendes i mellemtiden. Du vil få muligheden for at ændre det udsolgte produkt til et vi har på lager. Vi ville aldrig tillade at en vare bliver efterladt som restordre hvis vi ikke har den på lager, også hvis den estimerede forsendelsesdato ender med at blive forsinket på grund af told eller logistiske årsager.

Jeg er blevet underrettet om at en vare jeg har købt er udsolgt, men den er inkluderet på følgesedlen og forsendelses emailen.

Det var ikke meningen at skabe forvirring! Vores forsendelsesmails og følgesedler genereres automatisk, baseret på varerne i den originale ordre. Derfor kan udsolgte varer stadig være inkluderet i disse emails. Venligst følg vejledningen inkluderet i mailen fra vores kundeserviceteam om din udsolgte vare.

Hvornår bliver min udsolgte ordre afsendt?

Vi sender din ordre så snart den ankommer til vores lager. Du kan kontrollere den estimerede afsendelsesdato ved at søge efter produktet på vores hjemmeside. Du er velkommen til at vælge et andet produkt som vi kan sende med det samme i stedet, hvis du ikke vil vente længere. Hvis du vil ændre din ordre, kontakt venligst vores kundeserviceteam.

Jeg vil gerne ændre en udsolgt vare i min ordre til en anden vare.

Intet problem. Kontakt vores kundeserviceteam, så ændrer vi ordren og sender varen med det samme.

Jeg vil gerne beholde hele min ordre, og vente på at den udsolgte vare er på lager igen.

For at forhindre forsinkelser i vores opfyldelsescenter, forsender vi automatisk de varer vi har på lager. Desværre kan vi ikke holde på ordre.

Den estimerede leveringsdato for min ordre er blevet ændret til en senere dato!

Det kan være vanskeligt at navigere forsendelser efter Covid og Brexit. Derfor er forsinkelser meget almindelige. Den estimerede leveringsdato givet på vores hjemmeside er baseret på de mest opdaterede oplysninger vi har om forsendelsen. Hvis du ikke vil vente længere ændrer vi gerne din ordre til at inkluderer et produkt der er på lager. Venligst kontakt vores kundeserviceteam for at få hjælp.

Sender i mig en email når i har en udsolgt vare på lager igen?

Selfølgelig! Vi kontakter dig lige så snart vi har gode nyheder om din ordre.

Problemer med din ordre

Jeg har modtaget den forkerte vare!

Åh nej! Nogle gange sker der fejl, også selvom vi gør alt for at undgå dem. Kontakt vores kundeserviceteam og fortæl hvad der er sket og så sender de dig den korrekte vare og arrangere returneringen af den forkerte vare.

Jeg har modtaget en ekstra vare eller ordre.

Tak fordi du er ærlig! Kontakt venligst kundeserviceteamet og informer dem om hvilke yderligere varer du har modtaget. Vedlæg venligst også et billede af følgesedlen inkluderet i ekstra pakken. Vores team hjælper dig derefter med at arrangere returnering.

Jeg har modtaget min ordre, men jeg mangler en vare!

Åh nej! Nogle gange sker der fejl, også selvom vi gør alt for at undgå dem.Kontakt vores kundeserviceteam og fortæl hvad der er sket og så sender de dig den manglende vare.

Jeg bestilte ved et uheld den forkerte vare!

Det er let gjort! Vent venligst på at du modtager din ordre og returner den til en ombytning til nedenstående adresse. Kontakt derefter kundeservice for at informere dem om varen du gerne ville bestille og arranger yderligere betaling. Returadresse: Linenbundle Returns, Bleckmann DC Grobbendonk Industrieweg 38C 3380, Grobbendonk Belgien Hvis din ordre ankom med DHL skulle der være en returseddel inkluderet i forsendelsen. Hvis din ordre ankom med SEUR, bedes du kontakte vores kundeserviceteam for at arrangere en gratis returnering

Forsendelse og sporing

Hvor lang tid tager det før min ordre ankommer?

Ordrer ankommer normalt imellem 5-7 hverdage efter bestilling. Hvis vi har forsinkelser i forsendelsen af din ordre af en eller anden grund, skal vi nok kontakte dig.

Er min ordre blevet afsendt?

Så snart din ordre er blevet sendt afsted modtager du en bekræftelses email med sporingsoplysninger.

Jeg har kun modtaget en del af min ordre?

Hvis du har bestilt flere produkter end et sæt sengetøj kan det være at dele af din ordre er blevet sendt seperat. Check venligst din email for at se om du har modtaget flere sporingsoplysninger fra kurerfirmaet og vent eventuelt et par dage på at modtage resten af din ordre. Hvis du kun har bestilt et sæt skal du kontakte vores kundeserviceteam for at checke om en varer i din ordre er udsolgt og bede dem om information om det næste skridt

Mine sporingsoplysninger er ikke blevet opdateret i et stykke tid?

Hvis dine sporingsoplysninger ikke er opdateret i et par dage og det er over en uge siden du bestilte din ordre, bedes du kontakte vores kundeserviceteam som så vil undersøge det med kurerfirmaet.

Kurerfirmaet siger de har leveret min ordre men jeg har ikke modtaget den?

I øjeblikket leverer vores kurerer kun med kontaktløs levering. Tjek venligst din hoveddør, bagdør og garage samt andre eventuelle 'sikre steder’. Tjek også med dine naboer eller din reception/concierge hvis leveringen er blevet sendt til et kontor eller en boligblok. Hvis leveringen ikke dukker op efter at have checket disse steder, bedes du kontakte vores kundeserviceteam som vil undersøge det nærmere med kurerfirmaet. Vær venligst tålmodig med vores kundeserviceteamet mens de undersøger hvad der er sket.

Jeg er ikke hjemme på den estimerede leveringsdato. Hvad skal jeg gøre?

Kurerfirmaet giver dig muligheder hvis du ikke er hjemme når de leverer. Tjek venligst din e-mail for yderligere instruktioner. Sig endelig til hvis vi kan hjælpe.